Počitnice v Sloveniji

Zgodilo se je med poletnimi počitnicami. Začel  se je že junij, mi pa še nismo vedeli kam bi odšli na morje . Običajno gremo na Hrvaško, ampak tisto leto smo se odločili, da gremo na morje kar v Sloveniji.

Moj ati je našel zelo lep apartma v Portorožu in odločili smo se, da gremo tja. Zraven smo si vzeli še kolesa. Ko je prišel dan, da gremo, sem  bila zelo vesela  in komaj sem že čakala. Tja smo odšli za 4 dni. Ko smo prišli, smo vse dni  počeli iste stvari. Zjutraj smo se pripravili in odšli na plažo, po kosilu pa smo kolesarili  do Izole.  Med vožnjo smo opazovali zanimive stvari.

Med  počitnicami sem se imela zelo lepo. Spoznala pa sem,  da je Slovenska obala zelo lepa.

Alja Marič, 5.a

UGANKE

Je rastlina, ki je podobna narobe obrnjenemu grozdju in je modre ali vijoličaste barve.(HIJACINTA)

Je žival, črno bele barve in živi v bambusovih gozdovih na Kitajskem.(PENDA)

Je rastlina, ki prva po snegu, pokuka na svet in tiho zvoni.(ZVONČEK)

Je rastlina, ki med prvimi zraste, je rumene barve in nanjo lahko trobimo.(TROBENTICA)

Rad plava, po reki Nil, pravimo mu _____________ (KROKODIL)

Dolga ušesa ima in po travi skaklja.(ZAJEC)

Rada leti, črvičke lovi, po dnevi pa spi.(SOVA)

Neli Hren, 5.b

ŠOLA V NARAVI

Prejšnji teden, v ponedeljek, smo ob 9.00 odšli na Roglo. Tja smo se peljali z avtobusom in kombijem. Šli smo trije razredi iz naše šole. Jaz sem se peljala z kombijem v katerem so bile še štiri sošolke. Ko smo prišli na Roglo, smo svoje stvari pospravili iz kolčkov ter se odpravili smučat. Na smučišču so nas učitelji razdelili v skupine. Po smučanju smo šli na kosilo, po kosilu pa smo spet šli smučati, kjer smo po skupinah smučali do večera. Nekaj časa sem spet potrebovala, da sem se spet navadila smučati, potem pa mi je šlo že boljše. Po smučanju smo odšli na večerjo, po večerji pa smo se šli pripraviti za spanje. Najbolj mi je bila všeč sreda, saj smo imeli disko zabavo. Disko zabava je bila od 19.30 do 21.00. Na zabavi so bile pesmi po naših željah. Pri nekaterih pesmih smo plesali pri nekaterih pa ne. Največ časa smo plesali vlakec. Ko nismo plesali so nam učiteljice pogosto rekle, naj gremo plesat. Na disko zabavi mi je bilo všeč, da so bile pesmi po izbiri. Meni se zdi, da so se pri pripravi hrane kuharji ZELO potrudili, saj je bila zelo dobra. Všeč mi je bilo tudi smučanje, saj so nas učitelji naučili dobro smučati.

Ribolov z očetom

V soboto sva z očetom odšla loviti ribe na Videž. Spakirala sva ribiško opremo in odšla loviti ribe.

Tam sva postavila šotor in ribiško opremo. Ati je v prvem mahu ulovil 16 kilogramskega krapa,  jaz pa 6 kilogramskega. Za tisti dan je bil to zame rekord. Ko sva pojedla večerjo sva odšla spat. Tisto noč me je bilo strah saj nisem navajen spanja na prostem. Naslednjo jutro sva že kar hitro začela lovit. Atiju se je v laks zavozlala raca. Laks sva povlekla in prijela raco. Osvobodila sva ji nogo in tako rešila njeno življenje.

Ko sva jo rešila, sva vse pospravila in odšla v trgovino po novi laks. Ati je bil  jezen, saj laks ni poceni. Jaz sem pa bil vesel, saj sva rački rešila življenje. Najina dogodivščina se je končala.

Ko sva prišla domov sva na ribiško palico navila nov  laks. Atiju sem pomagal, saj to ni lahko.

Tim Petek,  5.b

cveta do cveta letijo,
in nas veselijo.

 Ela Vauhnik 5.B.

 ŠOLA V NARAVI (ponedeljek, prvi dan)

V ponedeljek, 10.1.2022, smo se z avtobusom odpravili v šolo v naravi  na Roglo. To je organizirala šola. Šli smo smučati.

Ko smo po približno eno urni vožnji prispeli, nam je učiteljica pokazala našo sobo. Bil sem v sobi za 5 ljudi. V sobi sem bil s Tjašem , Tianom ,Timom in Elonom. Soba je imela dve nadstropji. Čez nekaj časa smo se odpravili smučat.  Ko smo si nesli smuči po poti do smučišča je bilo zelo težko, saj smuči niso preveč lahke.

Ko smo končali s smučanjem,  je sledila večerja. Ne spomnim se točno kaj je bilo za jest, a vem da je bilo dobro.

Zvečer smo šli spat. Elona je bolel trebuh  in nismo mogli zaspati, saj smo bili polni vtisov. Vsem je bilo hudo, saj se ne zgodi vsak dan,  da se za cel teden ločiš od staršev. A ko nas je prišla pobožati učiteljica je bilo vse v redu.

Neven Pavletič, 5.b

VIKEND NA ROGLI

V petek, 10. 3. 2022, smo se z družino odpravili na Roglo. Komaj sem čakal, ker smo termin morali že dvakrat zamenjati. Vse smo spakirali in se ob štirih odpravili na pot.

Ko smo prispeli na Roglo, smo že naleteli na prvo težavo. Imeli smo rezerviran apartma z zajtrkom, tam pa je bilo zapisano, da smo imeli rezerviran samo apartma. Na koncu smo to rešili tako, da smo za apartma in zajtrk plačali posebej. Ko sem se v soboto smučal po Mašinžagi se mi je zgodila prav posebna nezgoda. Med vijuganjem po belih strminah, se je vame s polno hitrostjo zaletela deklica, za katero bi rekel, da je bila stara približno sedem let. Z deklico sva se kotalila okoli dva metra po hribu navzdol. Tisti trenutek sem se zelo ustrašil. Deklica me je vprašala, če sem vredu. Odgovoril sem ji, da sem. Dedek, ki je bil z deklico, jo je okregal za tako nespametno vožnjo. Moja mama je pobrala moje in dekličine smučke. Hvala bogu, sva jo oba z deklico odnesla brez poškodb. Naslednji dan sem videl isto deklico, ki se je spet zaletela v drugega fanta.

Tako je vikend prišel h koncu. Bil sem zelo žalosten, ker sem hotel še smučati. Naučil sem se lekcije, ki je, da se moram izogibati deklicam na smučišču.

Tjaš Mikulič, 5.b

V PUSTOLOVSKEM PARKU

Med počitnicami smo se z družino odločili,da se odpravimo v pustolovski park.Vozili smo se približno 35min in ko smo končno prišli,sem bil zelo navdušen,ko sem zagledal kje bom plezal.Najprej so namazbratom nadeli pas za varnost, nato so nam razložili kako se varovati.Podala sva se na progo številka 1.Ta proga je bila zelo lahka saj je bila samo 1mnad tlemi.Nadaljevala sva s progo številka 3, ki je bila zahtevnejša. Zagrabila me je panika in strah. Ko sem pogledal navzdol,sem mislil, da letim. Vedel sem,da druge izbire nimam,damoramnaprej.Premagal sem strah in uspelomi je. Jaz nisem večnadaljeval, moj brat pa je prišel do 6 proge. Začelo je deževati in odpravili smo se proti domu.Mami je bila zelo ponosna in nama zaupala, da ona tega brez vodičev ne bi zmogla.Timmy Nikolovski, 5.a